I'm not a princes, this ain't a fairy tale

  trodde verkligen inte att de skulle bli så här, men ibland är det ju tur att man har fel.   fick de bästa beskedet på länge idag och de gjorde mig otoligt lättad ska ni veta, så ni som vet var det var och även ni som inte vet va de var, så är det bra nu :)  oj att de kan vända så snabbt helt ofattbart meen otroligt bra!  Jag var så jäkla säker men icke åååhh så glad ja är för de:D  men nu kanske jag har lärt mig en läxa på detta! 
och nu ser påsklovet ljust ut :D
enda minuset är fel att febern bara stiger menmen!

DET FINNS EN MENING MED ALLT, DET ÄR BARA SÅ!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

:D<3

2009-04-06 @ 22:10:46
URL: http://vveritate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0