another heart calls

ligger i sängen och beställer kläder :)  lyssnar på två olika låtar också samtidigt för mamma dunkar musik i hela lägenheten för hon ska på fest:p  och ja lyssnar jag också fast på mitt.

igår så stod jag vid minigolfen och sandra gjorde mig sällskap, efter de så gick jag och sofie upp till valhall och kollade på fotboll efter de drog vi och köpte chips sen hem till henne spela kort å prata.  sara ringde och skulle ha ner oss till henne där de va en massa brudar, vi spelade spel de va roligt, sen blev de en massa prat :D drog hem vid 3 eller nått:s ,   ingen koll alls. somnade vid 5 iaf de vet ja ^^

vaknade sent idag som vanligt, åkte och handla..   efter ja har beställt kläder klart så drar ja ner till minigolfen och håller emma sällskap en stund innan ja åker till sörby och sover där ikväll:)  om inte kvällsplanerna ändras såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0