lovegame

i lördags så gick  ja upp tidigt för att göra iordning alla grejer som skulle med till karlstad sen komjosse och vi fixade även lite innan vi tog bussen till stan, gjorde några ärenden där senare drog vi hem till sara och fick mat å grejer:) gjorde oss iordning senare blev de fest,som var skoj :)   bilder kommmer!

vakande upp söndag inte så gött direkt men de gick väl, prata ett tag innan vi gick in till stan och åt wook mat, ack så gott!! senare kom husbilen och hämtade oss. Jag och Sofie fick för oss att vi skulle gå av i råda och se på fotboll de gjorde vi i ungefär 50 min eller nått innan vi fick skynda oss in tillbaka till hagfors för att sara och josse skulle ha med oss på bio, sommaren med göran eller nått hette den och den va rolig:D
sen cyklade ja hem och umgicks lite med min moster som åker hem imorgon tyvärr :(   :(  :( 
så om 4 timmar ska ja upp igen för att vi ska skjutsa dom till flygplatsen , efter de hooooppas ja på att mamma ändrar sig så vi väntar på att affärerna ska öppna och åker in till stan en sväng och kikar :D   vi får väl se , på kvällen ska ja iaf till pappa som ja inte har sett på 2 veckor miinst, innan de kanske spela lite minigölf ;)

oj så långt, nej nu måste ja sov får bara sova i 3h och 40 min nu ju !   gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0