paper planes

igår höll ja på här hemma innan pappi skjutsade mig till hagfors och lägenheten som var toom av folk :D   sofie kom ochvi drog till ica för att köpa massa gott , sedan hem och kollade efter film sara och josse kom inte långt efter å vi drog till filmis och de köpte sig gott de med:)    kollade på hit and run ,  inte så jäkla läskig mest knäpp tror ja :p   efter de blev de våghals och de va grymt kul, sen satt vi och prata i flera timmar. Halv 5 gick dom hem och jag gick å la mig och sov :)

Vaknade idag ringde till sofie och fick reda på lite grejer xD haha  hon skulle komma och sola med mig men hon va dryg och sandra kom hit iställe :p   vid 6 tog ja bussen till sörby direkt ja kom hem blev ja tyyyp våldgästad för att åka och bada, de va skööönt :D  satt och prata ett tag innan han åkte , nu sitter ja häär :)   ikväll blir de lugnt, tänkte ta mig en tur till hagfors men orkar inte just nu . 

tvveeen blir!



lakene sjön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0