Vädret (y)

idag tvingade jag mig upp kl 11 men trött var jag , men kan inte sova bort dagen när de är så fint väder tänkte ja :)
la mig i solen en stund innan ja insåg att de va alldelles för varmt åt mig , så ja drog iväg till råda mötte upp sandra och vi la oss vid rådastrand, de va göött :)  men fööör kallt i vattnet för min smak, igår var de mycket varmare i lakenesjön :)
när ja kom hem åt vi sen satte ja mig här en stund innan ja somna, gick upp för ca 40 min sen eller nått ja som skulle ha varit på speedway med massa brudar men ja erkänner väl att ja är liiite dryg då , men bara lite! så nu äter ja chips å mår gött iställe :D

imorgon ska vi ut med båten hela dagen. underbart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0