<3

 fredag (13) : skolan , och jag var jättte sjuk när vi skulle ha spanska prov så gick inte dit , men blev helt plötsligt super frisk  och orkade gå på alla andra lektioner ;) vilken tur må jag säga :p  men jag kände verkligen av att det var fredag den 13 på många sätt och de va jobbigt! fast ja tror att jag har otur jämt så det var väl en helt vanlig dag för mig. 
och när ja kom hem så stod de en likbil typ utanför huset :/ usch da  hatar sånt där :(
sen drog jag och kollade på innebandy med några sen hade jag annat fussens för mig ;) ehe

lördag:  gick upp tidigt för att dra iväg och spela match de gick skit som vanligt, och vi losa med 5-1 :(  drog till bergvik och sedan bar det av högre upp i värmland nämligen hagfors kommun :p  den kommun kan ju bara dra någon stans för just nu gillar jag den inte!!    alla hjärtans dag idag också och jag tycker som många andra att det är en överskattad dag , för man kan ju visa uppskattning när som helst enligt mig ! :p

imorn ska ja spela match igen ganska skoj faktist:) men ja kommer sitta de vet jag ! KUL! inte  ,  men men efter det drar jag till munket . 

 på måndag äre prov och ja slipper de eller slipper och slipper får iaf två dagar mer att träna på det och de va tur för annars hade jag inte ens fått g :p


glad över att det blev en nykter helg för oss båda och hoppas på att du skärper dig nu !  


nu ska ja göra annat :)  Pusssis!
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

och vad hade du för dig på fredag kväll efter innebandyn? ;)

2009-02-14 @ 23:08:19
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/
Postat av: sara

vem är det du fuffansaar dig med då? :D

2009-02-14 @ 23:40:51
URL: http://saralundquist.blogg.se/
Postat av: anna.e

Ja nu skärper du dig marie :D .. och det borde jag också göra! .. nu får det vara slut på dethär ^^,

2009-02-15 @ 02:42:08
Postat av: .

ja anna de ska jag och du med! på måndag börjar vårat nya liv:)

2009-02-15 @ 12:48:32
Postat av: linnea

du det tycker jag med din lilla fis :)

2009-02-16 @ 11:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0