cheap monday

idag drog ja till skolan som vanligt, samhäll första lektionen den gick väldigt fort för en gångs skull efter de vare spanska som gällde och vi satte oss i datarummet och gjorde som vanligt ingenting , eller ja övade lite glosor minsann medans ¨andra¨ sov:p ehe sen hade vi engelska och där gjorde ja typ inte heller någnting utan gick tidigare för att ta bussen till munket.  efter ett tag kom pappa och hämta mig och vi åkte till karlstad där vi skulle besikta lägenheten och det gick super , han var väldigt borta han som gjorde det men men . sen begav vi oss till ikea/bergvik och handlade lite , ja gjorde mig lite fynd faktisit, köpte en mascara som var billigare än vanligt den kosta egentigen 149 kr men fick den för halva priset så de var bra, köpte mig även en topp fast den vare inte extrapris på tyvärr men tyckte att ja kunde una mig lite eftersom ja skippade branäs så något måste ja väl få köpa då iaf:) hihi , fast ja ångrar ju dock att ja skrev av mig från branäs för de skulle ha varit kul att åka dit ju :( men de får ja väl leva med och dra dit en annan gång med nära och kära:)
men sen drog vi hem och ja körde hela vägen :p
Imorn ska jag och anna gå 1 MIL  däni ;)  sen vette fan vad vi hittar på men alltid något blir det:p

nu ska ja snart ta mig ett bad för ja fryser grymt mycket så ja undrar på om ja börjar bli sjuk :s
 men de ska ja inte har ja bestämt ! :)

pussshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0