första dagen på lovet..

idag har jag hållt på med rummet i sörby , jobbigt men väl behövligt att få ut en massa grejer. någon dag ska jag även måla över min fondvägg och köpa en tapet att sätta upp på en annan vägg, de blir nog bra :p
nu sitter jag och lyssnar på musik å tänker..   sen blir det träning fast ja funderar på att skita i det faktist, får se hur jag gör med den saken . 

imorn ska ja försöka sätta mig med lite läxor för jag är verkligen tvungen, men bara tanken av det får mig att spy :s  jag får försöka ta mig i kragen ändå .  annaL kommer hit och leker med mig imorn också :) 


till helgen är det fest och jag längtar ! :D

jag måste fixa min blogg också så ja får den som jag vill med hjälp av nån eftersom ja fattar nada! 

åter till inget  , Pussshejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0