nu ska ja berätta en saga om ..


min helg:
Fredag- Kd med annae trevligt vare fast jag handlade inte spec mycket medans hon storshoppade , eller ja nästan iaf:p ehe vi tog bussen hem gick av i munket för att hämta lite saker sen tog vi bussen hem till mig och gjorde oss iordning, när vi var klara med det drog vi och kollade på innebandy , sen vänta vi på nea och helén skulle sminka sig å grjer , när dom blev klara drog vi till bergsäng , där de var fest :)   sen drog jag och annis hem till mig och sov:p

Lördag-  vaknade bakis:s  skyndade oss upp till busssen som gick tio i tre till ekshärad, gick upp till alex och degade sen drog vi till lantz ett tag och satt där och väntade innan vi gick upp till alex tebax för de vare förfest för full rulle eftersom de var byn ikväll men dit fick såklart inte jag åka eftersom jag ska spela match imorn , blandade känslor eftersom ja så gärna hade velat till byn när vi har planerat allt å grejer, men för festen va iaf rolig och när dom drog till byn så kom mamma och hämtade mig och ja körde hem , satte mig vid datorn och åt chips :p   nu slutar byn och ja hoppas att ja inte har missat nått roligt men de gör jag så jämt så ja blir ju inte förvånad denna gång heller. .

söndag- match i filipstad , sen pappi


sleeep time :)  natttti pusss


Kommentarer
Postat av: Sofie

ja men det är gött de marie ;) bra spelat idag hörru! :)

2009-02-08 @ 18:02:07
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag de var väl ganska gott:) hehe

nej men du spelade skit bra sofffan! :D

2009-02-08 @ 19:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0