idag är det..

fettisdagen och då äter man vanligtvis semlor . . hm ja men för de som inte gillar semlor då? ja då gör iaf jag mig en god kladdkaka istället:p   det får bli dagens nästa. 

idag vaknade jag kl 11 av mitt alarm men somnade om tills 12 då, Linnea frågade om jag inte ville med till badhuset och plaska lite och de ville ja ju, men det ville såklart inte min ekonomi så jag var tvungen att tacka nej :( 
Har suttit med matten nu i en halvtimme och herregud va tråkigt de är! ja ger upp nu på en gång!
men när jag hämtade posten idag blev jag glad för de låg ett stort paket i brevlådan där det stod mitt namn på och jag älskar att få paket, även om det inte är så roligt i det:p haha  men denna gång var de jätte roliga saker i nämligen en mjukisdress typ eller en tröja och ett par skjorts, en bok (djävulen bär prada) och en mascara , gissa om jag blev glad:D   

och imorn drar vi iväg till boda borg också kul skare bli! :)

nej nu ska ja äta glass och kolla på never back down :) blir aldrig trött på den filmen ..
Hare bra! Pussen

Kommentarer
Postat av: Helén

bra marie :)

2009-02-26 @ 13:35:56
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/
Postat av: Helén

djäluven bär prada är bra :)



både boken och filmen (y)

2009-02-26 @ 13:37:39
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0