rubrik

idag blev det ingen skola för min del utan låg hemma och sov till 13:00 inge gött nej .  å ni som tror att ja är sjuk så tror ni fel och ni som tror att ja skolkar har också fel. 
men jag var till skolan en sväng och hämtade min samhällsbok så ja kunde träna inför provet som är imorn och nästan inte en enda person på skolan, men fick reda på att det var skolsm för de på asplund så alla var väl och kollade drä antar jag. 

nu nu ikväll ska ja försöka träna på provet och träna . 

nej nu kokar de över snart håller på att laga mat till mig och sjuklingen, makaroner och köttfärsås blire    bon appetit (stavning:s) haha

Pusssis!


Kommentarer
Postat av: anna

haha ;) nej det kommer vi inte! ni kommer få stryk ;)

2009-02-20 @ 12:39:37
URL: http://annapenttinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0