trötter..

ligger och lyssnar på musik nu medans ja egentligen behöver göra massa läxor med tanke på att jag ska göra 4 prov denna vecka :s  herregud hur ska jag hinna? aja idag startade mitt nya liv som sagt men de började ju med att ja kom en kvart försent och att ja inte jobbade på en enda lektion så det var nog inte så stor idé, men efter lovet då jävlar. Ska även försöka jobba lite under lovet för att underlätta för mig. nej alldelles för mycket prat om skola.
träning sen och de ska bli gott ,  en gångs skull ser jag fram emot en träning:) det är ju bra. hihi annars låter de mer nej orkar nog inte träna så ja tror ja skiter i de osv. 
jag sov 3 h när ja kom hem idag:o ojoj
nej ja har verkligen inge intressant att skriva så lika bra ja lägger ner :p

btw så losa vi igår:(  leeettt. 

du är ju sjuk i huvudet!!  gör de värre än vad det redan är , ja fortsätt !! TACK för allt! men du har ju inte spec bra rykte om dig kan ja ju säga ..


aja glada miner nu :)   hare bra  Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0