blogg!

Nu har jag skaffat mig en blogg också inte vet jag varför men blev lite små sugen sådär på det,  konstigt jag som hatar att skriva. Men nu är nytt år och nya möjligheter och jag skaffar mig en blogg helt enkelt, kan inte lova att ja kommer skriva så spec mycket men ska försöka iaf:)  Kan kanske vara lite mer öppen här också vi får se;p

Skolan började idag och de kändes som om det var igår man var där inget nytt alls, men kul att se alla efter lovet. Imose ville jag inte ens gå upp ur sängen för ja var så trött men då fick jag tanken att ja ska skärpa mig med skolan och börja göra alla läxor å sånt, men idag när marita börja prata om historia prov redan nästa vecka kände jag att ja ville ge upp som vanligt men nej nu jävlar ska ja kämpa!! :D
nej nu ska ja börja jobba matte och försöka komma ikapp där, se hur det går med den saken.
sen blire träning och det ska bli gott faktist;)
Hejs!

Kommentarer
Postat av: louise

heja marie :)

2009-01-09 @ 09:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0