fredag!


äntligen fredag och jag har nyss komit hem från den sista skoldagen denna vecka eller de kanske va ett tag sen men noga:p  tänkte att ja skulle vara lite duktig och jobba nu innan ja ska spela match ikväll:) men matten orkar ja inte och inte svenskan heller för den delan , aja skit samma ..    nej just ja kom på att ja skulle ju fråga dator pojken om ja får min nya dator någon gång men de glömde ja ju såklart:/ baajs
efter matchen ska ja umgås med ebbs och kanske ut och kalasa lite;p får se.   men som sagt första matchen för mig denna terminen ska bli roligt faktist:)

nu har jag på tal om ingenting beställt mig en ny täälefon :) gött orkar nog att batteriet ska ramla ut hela tiden plus att ja tröttnar as fort på mobiler.    lännngtar tills den kommer .
 

nej nu ska ja dra och köpa mig lite mat för de finns ju ingenting här hemma och jag är ensam och inte alls påhittig på att
laga något, hare bäst som sarre säger;p heeeejda





jag och linnea, på väg på återträffsfesten :p


Kommentarer
Postat av: Sarre ;)

ha de bäst marre ;) hahah

2009-01-09 @ 15:22:18
URL: http://saraytterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0