no more tears

att gå och vara livrädd varenda dag för att du ska göra något dumt är inte kul, jag har gjort det i 4 år nu och de bara trycker ner mig mer och mer för varje dag (snarare helg) som går . jag måste få leva jag måste få gå ut inte sitta där och må dåligt som du verkar tycka att jag ska göra, vet att du vill mitt bästa och att jag är den viktigast för dig av alla men du gör det till att jag bara mår sämre och sämre. det måste få ett slut snart men vad i helvete ska jag göra då när man inte kan prata med dig ! :s  denna helg trodde jag skulle bli bättre men nej det gjorde den till bland den värsta natten på flera år , tårarna är slut .   men detta måste få en ände snart innan jag gör det du verkar vilja. men pratade ut lite om det för andra gången i mitt liv och hoppas än en gång att det ska hjälpa men jag är skeptisk. och det är ju hemskt att man itne ens kan prata med en av de människorna som står mig närmast min egen mamma det går bara inte, du kommer aldrig fatta. 

 nu har ja skrivit av mig lite så nu ska ja sluta tycka synd om mig och vara glad på utsidan ska försöka iaf :D

nu ska ja gå och duscha min min underbara dusch ;) ehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0