sjukling:(

Hejsan :) 
 kan ju börja med att berätta kortfattat om söndagen eftersom ja inte orkade skriva  , vaknade av ett sms av sara att ja inte skulle glömma bort att dömma med henne och självklart hade ja inte glömt men var oerhört trött så de var bara att kliva upp och nästan spring bort till ävstranden  , tråkig match .
Senare drog jag iväg till pappa för en gång skulle minns knappt när ja var där sist men jag åkte iaf dit och sov.

Idag vaknade jag med att kände mig inge bra alls men ja tänkte att ja måste försöka dra mig till skolan iaf och de gjorde jag men han inte mer dit än i cirkus 20 innan jag gick hem till lägenheten och la mig och sov, vaknade och jocke hade gjort mat så ja åt lite grann sen tog ja bussen till sörby igen, satte mig vid datorn och det har nog min dag bestått av sedan jag kom hit.  skippade träningen också eftersom jag inte ville bli mer sjuk men nu känner jag mig lite bättre så imorn gör jag ett nytt försök eftersom jag bara har två lektioner så ska ja nog klara detta, känner att ja verkligen måste.  kan inte missa mer! :/ 
nu har ja laddat ner en massa filmer så tänkte snart att dra mig till sängen för att kolla :)
puuuuussssshejs




never back down blire:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0