stay with me.

det blev skolan idag och jag känner mig lite bättre förutom min jobbiga och överskattade mensvärk, alltid ska de vara något men sånt är väl livet! prov i historia på fredag och jag är väl förberedd som vanligt antar jag eller inte , men ska faktiskt försöka träna imorn eftersom jag glömde böckerna idag självklart! (Y)
OCH JAG VILL EJ BYTA SCHEMA , bara så ni vet:)

fick min ny mobil idag också och jag gillar den man vänjer sig vid toutch tillslut tror jag :)  bara man tänker att man ska klara det så gör man det! sööörrrni;)

btw tack anna för att du åkte tidigare till skolan idag så ja slapp vänta själv:) iihi

vilken underbar låt jag älskar den!<3
http://www.youtube.com/watch?v=TC49Fd-a7D8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0