löööördag


tjoooo! just nu sitter jag och kollar på world trade center, den är sååååå bra. helt obegriplit att något sånt kan hända egentligen usch :(

matchen igår slutade 4-4 lite tråkigt men 1 poäng iaf. efter de kollade jag och ebbs på skräckfilm, den var ganska bra (all the boys love mandy lane tror ja den hette:) och sedan gick hon hem och jag sov här hemma själv eftersom jag föste iväg mutter tidigare.

Vaknade kl halv 3 idag då tog jag och mamma en promenad och köpte godis å sånt gott:)  sen har ja bara suttit framför tvn och varit inne hos grannen och fikat, chill dag med andra ord men ibland behöver man en sådan :)
nej nu ska ja fortsätta kolla på filmen sen blir de nog en till eftersom att ja inte kommer kunna somna tidigt idag, får fråga någon om nån bra moovie:)
hejdååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0