helg :D

igår var en kul dag , eller skolan va dryg men sen åkte jag och sara till byn för att kolla på cabaré, den va absolut inte så bra som våran och plus att dom hade tagit grejer från oss de gillar vi inte !  hitta på eget för tusan! aja nog om det sen åkte vi hela långa vägen hem och eftersom sara frös så mycket så erbjöd ja mig att köra och jag har inte kört en moppe på typ ett år så :p men de gick bra och fasen va vi skratta ;D
när ja kom hem började ja göra mig iordning för att senare dra upp på fest till en barndomsvän man inte ser allt för ofta och det blev en sjukt rolig/trevlig kväll som slutade cirka halv 6 för mig , men vad gör det ? natten är ung ;) tack markus och de som var där såklart :)

idag måste ja verkligen plugga , sen får ja se om ja kanske ska dra till hagfors en sväng , de märks :)

Heeeej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0