memory

helt slut är jag nu och ja kommer inte ta mig upp ur sängen imorn vill ja lova, men har sovmorgon så de ska bli gott iaf:)
behöver inte göra matteprovet egentligen eftersom ja redan har g men han tyckte de va bra att ja prövade inför b kursen så kan väl göra de då för de skadar som sagt inte :)

dagen började som mina andra dagar denna vecka , dåligt!  jväla cp kärring säger ja bara! dra någonstans!
sen den blev lite bättre sen fick nämligen vg på spanska provet som ja gjorde klart, och sen fick ja mvg på sista bilduppgiften :D  göttt , fast bara vg i betyg eftersom de andra ja hade gjort var ja inte så noga med:( suck ! men är glad för mitt vg eftersom ja har bara satsat på g i allt deetta år eftersom de har varit många omständigheter. 

nu bara tre grejer kvar i skolan om jag inte får någon mer uppgift , hoppas inte :)

nog om skolan , nu ska ja titta på i taket lysser stjärnorna!  tror att den är bra faktist:)
 nattttti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0