18 mars

idag har dagen vart helt ok , först skolan som vanligt sen drog jag och anna iväg och kollade på kläder, efter de gick ja hem och hon till skolan för att vänta på bussen. åt sen somnade ja :p vaknade släpade iväg mig själv på träning inge taggad alls men som tur va så vare lungt idag så de gick :)  sen blev de mat och duschen.   shit vad snabbt dagarna går egentligen, skrämmande. 

imorn ska ja hem till sandra efter skolan och storma hennes garderob eftersom jag inte har någonting alls att ha på mig på fredag :p måste även plugga samhälle imorn !  ett måste verkligen !   

men nu blir det sängen , lovat linnea att komma i tid imorn :p   nattti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0