Australia

nu tänkte ja se om ja har hört rätt, det sägs att den filmen är bra så tänkte kika på den alldeles strax:)

idag försov ja mig men inte så konstigt med tanke på att ja somnade vid cirkus 4 på natten/morgonen men jag har väldens bästa bror så han åkte därifrån han sov och kom och hämta mej och körde mig till skolan tack ! (y)
slutade tidigt och gick hem, dagen bara gick med tiden väldigt snabbt och vädret var väldigt konstigt, de la jag märke till iaf.
sen fick ja skjuts av mamma till nöjes för att sola men pengarna som ja hade med mig rack inte till så ja kunde bara sola i 13 min eller nått ! arg blev jag att ja itne tog med mig mer när ja äntligen orkade dra mig dit! tusan!  men men ska försöka få med mig linnéa på onsdag och göra ett nytt försök. Träning blev det sen men bara passnings övningar och skott så de var skapligt lungt.  7 pers;) heja säger ja bara.  
nej nu blire som sagt film tittning:p  invigning av den nya sängen inatt;) mysigt    nattti


ååååh snällla,  säg att det inte är något! ja klarar inte de här :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0