har jag en blogg ja ? ;p

oj va länge sen det var jag skrev här men har helt enkelt inte orkat har börjat på ett inlägg men ångrat mig och stängt ner hela skiten varenda gång, detta gör man ju för kul inte för att man sla få ångest varje gång, elle hur ?! ja ..  iallfall så orkar ja inte dra upp allt som har hänt de senste dagarna men har hänt både endel underbara och mindre underbara saker.


igår blev det ukm med sandra, annaE , annaL och stefan, efter de drog vi alla -annaL till värmullen och åt gott, stefan och sandra drog hem och jag och annaE fortsatte våran runda ;) haha , vi gick till coluseum en sväng efter de gick vi till ica och köpte godis sen satt vi här och kollade skolkatalogen på datorn och skratt blev det må ja säga. senare blev det vanlig poker med david, alex och rasmus sen lutade det åt mer naket;) haha     liiite pinsamt blev det i slutet x) haah stackarn:p  senare drog vi på fest, sen sängen. 

idag har ja bara fikat å kollat på tv, eller ja drog en sväng till hagfors pizzan också , och ica inge mer märkvärdigt allltså:p

imorn är vi lediga och därför drar jag och a på shopping :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0