over the rainbow

Fick just reda på att de är träningsfritt denna vecka ,  och ja som hade tänkt frossa mycket denna vecka och träna bort det men icke. Får de ta promenader istället, har ju då även tid att umgås.  Ska försöka börja plugga imorn också vilket lär behövas efter att jag har haft utvecklingssamtal och mamma får reda på allt:s  oj oj redan nervös!  blir nog ingen pizza denna gång iaf :(
på torsdag har vi historia prov och ja kan som vanligt inte ett dugg så de lär bli ännu ett ig :( bajs! men ja ska försöka klämma in spanska provet denna vecka så ja klarar det iaf. 
   
nu är klockan mycket ja och jag borde sova om ja inte vill vara lika trött som idag, så får hoppas att jag kan de. 
natttii


får bli en bild på mig och amanda eftersom hon ska komma och hälsa på mig den här veckan bestämde vi :)  KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0