fredag hela veckan ;)

igår så var ja till karlstad med pappa , han skulle kolla på bil och ja skulle köpa skor och så blev det:)  senare på väg hem blev de även en pizza och den satt alldeles utmärkt:)

idag var ja i skolan hela dagen utom en lektion och de va naturen , mådde så jävla illa att ja trodde ja skulle spy (beror på min dåliga sömn, inget annat) så ja gick hem och la mig och vilade.
AnnaE ringde och ja mötte upp henne så drog vi och kollade i lite affärer sen åt vi glass och vid kaffestugan i typ 2 timmar och stre ;) trevligt vare.   sen gick vi hem till mig, efter de upp till fotbollsplanen och kika på fotboll, och ja GICK hela vägen hem till mig sen medans hon gick på bussen hem. 
kollade på talang efter de drog ja till milano gick även dit! haha
sen hem till mig med nåra , skoj vare:)    fick mig ett gott skratt också så nu har ja väldigt ont i magen plus att jag är 50 kr rikare;D hahahahah 
nej nu har mitt sällskap åkt och ja ska dra mig i säng, kolla på film och försöka sova för en gångs skull:)
  ojojoj vad ja skriver:)  hoppas ni blev roade ;p ehe     natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0