inte ett moln så långt ögat kan nå

åter igen så hilma underbart väder, men tyvärr varar det ej så länge eftersom på tisdag ska de bli regn även på onsdag :( 

gårdagen blev inte riktigt som ja hade trott men de var trevligt emellan åt,  och det var så himla skönt idag att vakna upp utan att vara bakis :D 
nu sitter ja och försöker träna å¨spanska prov som vi har imorgon och jag kan inte ett skit! bra jobbat!  men men får fortsätta plugga sen ikväll drar jag iväg söderut tror ja de blir :p aja de va inte noga , haha

 idag äre även mors dag å jag tänkte inte ge mamma nått men sen n'är hon kom och frågade vad det var för dag idag så kände ja att jag var tvungen att göra något så ja gick och köpte en varsin glass till henne och mig :)  snäll som jag är.



bäste! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0