Faster ride

halloj, vaknade av ett samtal kl 10 imorse opps ja missa historia provet som ja inte hade tränat på så de va väl tur ^^   han skulle hämta sin plånbok, så ja bjöd på frulle sen fick ja skjuts till skolan :)
dagen började med administration där ja inte kunde göra ett skit eftersom vi jobbar två och två men min parter va såklart inte där, hm undra varför anus ? men hon ska få förklara sig snart eftersom hon ringer alldeles strax :p
När ja kom hem ifrån skolan sov ja nu har ja jämt nyss vaknat och insett att ja har för trött för att träna idag så de struntar ja i och blir hemma i soffan, gjort mig kladdkaks smet som ja ska smaska på samtidigt som ja måste läsa på prov.

ska höra med min kära sandra om hon vill göra en ny header til mig också (a)


Kommentarer
Postat av: annie

ja precis.

jag brukade vara halva dan hos pappa på jul sen resten av dagen hos mamma men det är jobbigt att åka runt också.

så den här julen vet jag inte hur det blir.

usch..

bor dina föräldrar långt ifrån varandra eller?

2009-11-09 @ 20:47:25
URL: http://anniejansson.blogg.se/
Postat av: annie

nej inte alls, dom bor i hagfors båda två :)

2009-11-09 @ 21:37:05
URL: http://anniejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0