Första advent

tjo de va länge sen :p
Har haft fullt upp som vanligt, men nu har ja äntligen satt mig till ro då kan ja väl passa på med ett inlägg också.
Fredagen blev de "fest" i udde och efter många om och men GICK jag hem!
Lördagen vaknade ja kl 7 av en människa som hade dåligt samvete fröhoppningsvis,  han kom iaf och fick sova på soffan ett tag innan de blev dax att gå upp.
När vi vaknade fick de bli pizza då jocke och penise också hängde på. Sen drog vi och kolla på innebandy ett tag.
Sedan var de dax för mig att spela match i exär så dit drog vi. Fick stryk mot sunne, men de va nära att vi vann och jag är nöjd att ämma inte fick hålla tätt för mig iaf ;) heehe (resultat 5-8)
Sen fick de bli godis och chips, soffe kom och gjorde sällskap. Kolla på film som vi somna till sen en massa prat :)
Skyltsöndag var det idag så jag och sofie drog ut på den, sara kom senare och joinade, Pizza även då. Nu har ja precis kommit till sörby där ja ska sova ikväll=)
Fetis helg har detta varit som alla andra förstås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0