HELG :)

Idag är en ny dag och jag är lite piggare iaf,  var tvungen att skriva ur mig igår.
Geoprovet är avklarat men det blir nog omprov för så svårt som de va,  eller iof skulle väl ha tränat då kanske de hade gått bättre. Men nu gick det åt pipsvängen som vanligt med alla prov.
Men de känns som ja har så himla mycket annat som är sååå mycket viktigare än prov just nu.
När vi flyttar in i den nya skolan känns de som de kommer gå lättare med allt som har med skolan att göra faktist.
När ja äntligen kom hem blev de lite mat nu sitter jag här och funderar över kvällen, kanske ska dra mig till hagfors om ja orkar och umgås lite med soffe men vi får som sagt se eftersom de är match imorn och ja behöver sömn så.
Heej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0