Julen närmar sig med stormsteg

Och jag hatar julafton så jäkla mycket. Det är den värsta högtiden för mig, är nog jobbigt för de flesta som har föräldrar som inte är tillsammans.
Julafton kom på tal förut och jag får bara ångest, vill gråta och bara dra härifrån ett bra tag när jag tänker på ännu en hemsk julafton :(
Blir nog att ja sätter mig själv på något ställe och super mig stenfull iställe, precis så känner ja vore det bästa just nu. 
nog om det.

matchen idag gick skit dåligt, jag spelade verkligen ur dåligt och vi förlora med 6-2. De var inte ens bra, men men.
Efter de la jag mig i soffan och somna som en stock, blev väckt av en pajas :p
Trevlig kväll =) skulle ha tränat på prov men så blev de icke!

nu ska ja dra mig till kojs, huvudet värker och jag är trött.
natti påå er :)


Kommentarer
Postat av: annie

vet hur du känner.

är så himla tråkigt med jul när inte sina föräldrar är tsm så man måste välja vem man ska vara hos på julen :/

2009-11-09 @ 12:25:04
URL: http://anniejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0