Who I Am Hates Who I've Been

Fredag- började med skolan efter de drog ja hem till annis och sov ett tag innan vi skulle dra iväg och spela match. De var faktist kul att spela, dock förlorade vi men de var ju inte så konstigt, skoghall är ju skoghall så. 
Efter de va ja med markus och simon, drack lite öl och hade mysigt. Linnéa kom senare och joinade.  Gick hem till anna och spela lite kort därefter  hem till linnea och sov.

Lördag- markus ringde och väckte mig, vi skulle åka till hagfors och se innebandy så han och simon kom 10 min senare och vi brumade iväg till hagfors.  Älvstrande har dagen bestått av, kul och spännade :)
efter alla matcher drog markus och ja hem till mig, beställde pizza å så :)
nu har han precis skjutsat mig till sörby och ja ska snart slagga eftersom ja ska upp och spela matchen imorgon =)

Heeejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0