ååååhh

Efter denna jobbiga, eländiga skola så gick ja hem och sov en stund, sen kom sööfii.  Vi drog iväg och laddade upp med chips och choklad. Efter de drog vi på innebandy och se damlaget som vann, vet däremot inte med vad :p 
När de va slut drog vi och laddade upp ännu mer sen drog vi ut på annat äventyr än vad som var tänkt, men vi var lite torra och stannade inte så länge ;) ehe
Blev att gå hem till mig och äta chipsen vi hade köpt, sen var hon tvugen att dra då fick ja lite annat sällskap, fast inte irl men ändå :D lite gladis.
nu deppar jag, jävla skit vettu!  du kan draaaaaaaaaaaaaaa!
så tack och adjö för mig. 


nej nu ska ja gör nått annat.   Naaatti


Let´s not pretend like you´re alone tonight. You´re probably haning out and making eyes.

Kommentarer
Postat av: Sofie

kul dag hörru :) men marre, nu behöver du ta ett snack med mig tror jag..

2009-10-03 @ 02:26:42
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0