I used to be love drunk but now I’m hungover

matchen igår finns de inga kommentarer om , jag har aldrigspelat så dåligt i hela mitt liv, men vad gör väl de xD vi var lika glada efteråt ändå ;) 
sara och jag taggade i duschen that tonight´s gonna be a good night
efter våran match kikade ja på u laget med ett par folks, sen umgicks jag med efterlängtade linnea typ hela dagen.
efter de anna för att göra sig lite iordning sen drog vi till edebäck på fest, skoj vare!
kom hem kl 6 på möran så lite slut och ont i kröppen, fyfan!  men sara räddade min dag, du är en klippa!
bilder kommer väl så småningom tänker ja.

nej nu ska ja läsa lbloggar och försöka få i mig lite mat, ikväll blir de plugging med söffff :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var dock jobbigt att rädda din dag xD ;)

2009-10-12 @ 11:43:58
URL: http://saraaytterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0