sleten

är bara förnamnet på det jag är nu. Marie Johansson fick i sig alldeles för mycket av det goda igår, det är nästan så ja skäms alltså och så har ja aldrig känt förut. fy tusan
aja vaknade iaf hemma, fast anna som skulle bli med hem och sova vaknade inte jag brevid imorse. det blir aldrig som vi planerar, men helt plötsligt stod hon här i dörren och min sovkamrat åkte hem. Jag tog direkt med mig anna bort till macke för att vi skulle ut och gå tänkte vi och anna hade inget annat val utan blev med, en riktigt lång skogspromenad blev det =)  Sen drog vi bort till skolan där festen va igår och kikade, kan ju bara säga att de såg förjävligt ut och hp och simon hade mycket att göra, men ja kokade kaffe och plocka ur diskmaskinen. Annas mor kom och hämta henne nyss typ så nu ligger ja här och har min gamla hederliga bakfylle värk i benen.
sånt är livet, jag har ångest och vet absolut ingenting längre. 

tack förmig!

bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0