sov problem

Visste du...

att jag vill - ha lov
att min senaste kyss - va igår
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - mycket
att jag inte gillar - skolan
att min första riktiga kyss - as länge sen
att jag avskyr när folk snackar - skit och bara om sig själva
att kärlek är - svårt
att jag gillar att - festa loss
att jag alltid kommer att -va lite småknäpp:p
att jag är hemligt förälskad i - då är de ju inte en hemlis längre;)
sist jag grät var - fredags!
att min mobiltelefon är - dum
att när jag vaknar på morgonen - snoooozar ja
innan jag går och lägger mig - ställer ja klockan
att idag har jag - mått dåligt
att jag just nu tänker på - helgen som kommer:D
att i kväll ska jag - kvällen är slut natten närmar sig
att i morgon kommer jag - va i skolan sen träna
att jag hoppas - lördag blir kanonkul
att jag verkligen vill - veta vad jag vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0