down

Jag tänkte vara jätte hurtig idag och ta med min dryga vän och gå lång promenix, jag kan väl säga såhär att tanken var god iaf eftersom jag somnade och vaknade inte förrän nu och de är stupmörkt ute och han är lika dryg som vanligt så de säger väl allt, men de får nog bli imorgon istället eller nått:)
vill ta en sånn där lång och go promenad som jag och sofie tog i söndags då vi gick i över två timmar, va himla skönt!
Nu sitter all skit mat jag har ätit idag i magen , usch blir ju illamående.. men men

nej nu ska ja försöka få tag på någon som kan skjutsa ut mig till myra eftersom jag har feting sovmorgon till möran, sen ska ja kolla idol på internet ifall de går :) 


Kommentarer
Postat av: Linnea

det går. det gjorde jag :)

2009-09-22 @ 22:18:41
URL: http://linneaolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0