free fallin

typ alla va ute igår utom jag, men när ja blev trött för alla telefon samtal från fulla människor ringde ja min vän anna så vi prata nästan hela natten :p haha   jag drack alltså inte en droppe igår, kan ju bero på att jag va sjuk men ändå :)  duktigt av mig!

nu ligger ja än med datorn i knät, har inte orkat ta mig upp ännu.  Insåg även just nu vad mycket jag har att göra denna vecka.
kanske drar till råda senare för att se på fotboll, men de märks!
fast vad sägs om depp musik och en godis påse, de låter fint de också :)



förlåt!  man ska ju inte skylla på alkohol men de kan faktist göra en knäpp ibland, jag är ledsen. Men jag förstår nu att de är kört :(


BTW NY DESIGN KOMMER INOM KORT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0