fy fabian

jaha ja gårdagen (lördagen) blev väl rätt toppen tillslut iaf, eller ja hade kul hemma hos linn med henne, sara och anna. stoppet därefter va mindre bra, tråkigt och kallt.
Drog vidare till stoppet som blev i sörby där ja hade skit kul men fick mig mig liite väl mycket av det goda, taskiga grabbar som super ner mig x) haha
nästa stopp blev sängen, fast dock inte hemma hos mig, utan mobil eller något.
på morgonen ringde ja mor så hon fick hämta mig eftersom vi skulle till karlstad för ja skulle göra den där förbannade kursen, men vi kom inte längre än till höje där ja mådde inte så vidare bra kan ja väl skriva så de låter finare, men fick ur mig lite och mamma tänkte att vi fortsätter väl men de gick inte mycket längre tills ja nästan låg efter vägkanten i olsäter fyfan säger ja bara, de va så jäkla länge sen ja blev sådär dålig dagen efter alltså.  INTE KUL!
men får helt enkelt skylla mig själv eftersom de är jag som styr min egen mun.

aja iaf ja blev lite bättre efter de sist nämnda stoppet så vi tog oss till kd iaf men dock hade kursen redan då börjat så blev de med det:/ mamma och de drog in på ikea medans ja låg i bilen och sov.  efter en lååång dag i bilen för mig så är ja nu äntligen hemma i min säng, gillert!

nej nu blir de tvn och mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0