tröttis

sitter i skolan nu och har precis haft engelska, nu är det håltimme för min del.
Herre vad trött jag är då, har fått sova ca 4 timmar sammanlagt nu under två nätter :s  Men klarade mig upp idag med, stolt över mig själv faktist:p
nu ska ja fösöka börja jobba med historia men de är inte så lätt när magen skriker så mycke den orkar efter mat :(

ikväll har jag två val, antingen tränar jag eller så åker jag till munkfors för att fira min kusins barn som fyller 1 år idag,  Grattis Evelina :)
det märks hur jag gör eftersom jag inte är riktigt frisk är de egentligen inge bra att jag gör något av det. Har även en massa plugg som tyvärr måste göras :(

heejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0