two is better then one

oj va klockan är mycket och ja kan varken provet i rättskunskap eller läxförhöret i engelska:(

kom hem skulle försöka plugga men som vanligt sa orken emot så ja förgade mig och dolade istället, är så arg på mitt hår nu så ja skulle kunna klippa av allt!, blir ju aldrig som ja vill , nu är ja inte orange längre utan nu är ja guuul, kul hej ja är gul i håret ja. Det ser förjävligt ut!  imorn för jag ett sista försök att slinga mig annars blir de nog brunt eller nått iställe , pallar inte.
träning va jobbig också folk överallt :s
nej nu ska ja sova så ja tar mig upp. 1 dag kvar i skolan innan jag är ledig i två dagar:D hihi
nattti<3

Kommentarer
Postat av: sara

köp silverschampo då? istället för att färga hela tiden. de är ju inge bra :)

2009-09-15 @ 08:08:28
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0