all right

Härligt med helg, dock fick jag helg lite tidigare än alla andra eftersom jag missa bussen :/ leett ..
Men tog mig till hagfors tillslut fast då hade vi redan slutat.
Drog iväg till tony och åt, sen bestämde vi oss för att åka och spela bowling i sunne så vi, emma, jocke, sara och marcus drog iväg och spelade, Jag var som vanligt bäst, inget ovanligt :P
Sen fick de bli pizza i hagfors =)
Efter de va han trött så vi drog hem och kika på The childern, liiiite läskig. Sen slockna vi.
Tänkte plugga lite körkortsteori nu faktiskt, behöver komma igång känner ja :)
Ikväll är det beslutsångest som vanligt... men är nog inte så fest sugen , de lutar mot myskväll. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0