måndag 30 aug

hej
i helgen var det eldfesten och de blev därför en hel del dricka, började här drog till saga och sedan till parken, hade ganska skoj tror ja :p  efter parken skulle jag och soffe styra efterfest men slutade att vi blev inlåsta på tredje våningen och brandkåren fick komma tillslut och hjälpa oss ut, riktigt galen natt, hahaha
Igår vaknade jag med världens bakfylla, värsta någonsin tror jag, dålig hela dagen men lyckads tillslut vid 9 dra iväg och köpa hamburgare som jag fick i mig.
Idag var det skolan som gällde och jag känner mig fortfarande bakis, som tur va så fick vi sluta tidigare så jag ska bädda ner mig i soffan med chips och cola brevid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0