We all turn back to dust

Ännu en dag har gått åt till att städa och diska, förstår inte hur vi kan stöka ner så ... störsamt är det iaf men ja vill ha de rent så får väl fortsätta hålla på. Har även tvättat hur mycket som helst.
På eftermiddagen/kvällen drog vi iväg och spela brännboll, efter de tog ja mig en tur till sofffan där hon och ida satt och hade skoj med öl, hann även med en sväng till sörby och hämta mina innebandy saker, tillbaka till sofie och sedan hem till ebba och snacka massa, trevligt :)
Ser mycket fram emot imorgon också då ja ska göra min första träning på hur länge som helst, riktigt spännande hur de kommer gå.
Nu har klockan gått över 12 också så nu är det den 11 aug vilket betyder att broder fyller 21 år, Grattis :)
Klockan är mycket så ja ska väl snart krypa intill min gris som sover som en stock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0