juuuul

Kan börja med att berätta ifrån uppersittarkvällen, 23 dec, spelade bingolotto i sörby och hade mysigt.  Vann en ny bingolott, och kan därmed erkänna att det är det enda jag vunnit på bingolotto i hela mitt liv.
Morgonen efter alltså julafton vaknade jag ganska sent, det doftade underbart i hela huset, jocke kom och vi åt mat och delade ut paket, kollade början på kalle anka, sen dorg jag vidare hem till tony, spela spel, delade ut julklappar och åt ännu mer. Åkte vidare hem till mamma, där delade vi ut ännu mer julklappar och jag åt ännu en gång, mätt ja tack! Sen drog vi hem till lägenhet, jocke, denise och simon kom och vi spelade tp, jag vann än en gång! :)
Hade faktiskt en helt okej julafton trots allt..   Riktigt nöjd med mina julklappar också.
Juldagen gjorde jag inte ett skit, va inte alls taggad på folkan som ja hade förköp till men drog dit ändå. Hade väl en helt okej kväll, men den kunde ha varit bättre.
Annandagen blev då en bakis dag med film och sjukt mycket soving.
Igår drog vi på mellandagsrea, köpte dock inget alls på rean men så kan de bli ibland. Fick min älskade klocka som jag har velat ha länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0