One more love

Ofta ja är uppe nu och sitter och skriver blogg då, jo men visst :s
Har precis kommit hem ifrån att ha rent ut sagt plågat mig upp på första lektionen trots riktigt lite sömn inatt.
Så nu ska jag snart ta och hoppa in under täcket igen och sova fram tills nästa lektion kl 2.
Igår drog jag iväg till torsby på remiss, fick dock inte reda på så mycket mer men hoppas de ringer och berättar för mig hur det ligger till snart.
Efteråt skulle vi äta det som ja har väntat på hur länge som helst,på kina resturangen där, men såklart var den stängd och de förstörde verkligen min dag, efter att ha fastat i ca 6 timmar var ja vrålhungrig så det fick bli pizza istället.
Drog hemåt och tog oss en tupplur, den blev väldigt lång och vaknade precis när ja skulle dra iväg på träning, sprang upp och skyndade mig.
Och det är den sena träningens fel att jag är skit trött.
Nej nu vill ja sätta på en film och sova till den :)
ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0