dancing with tears in my eyes

återigen en trevlig helg.
i fredags så firade jag och soffan att de blev helg så vi drog en deg efter skolan på en iskall hagfors pizza, höll på att förfrysa. Men de va gott iaf!
Sen blev det poker och vin, trevlig kväll:)
Lördags, jobbig bakis dag, usch för den. Låg i sängen hela dagen och tyckte synd om mig själv^^  Linnéa kom tilllslut och höll mig sällskap, vi drog till ricky efter ett tag å sen till min efterlängtade vän ebba som man aldrig ser längre, så de va kul att prata med henne ett tag=)
Idag så skulle jag till sunne på match men hamnade i diket istället :/  Vi kom väl tillslut iväg till sunne, matchen gick rent åt fanders så den vill ja glömma snabbt.
Kvällen bestod som vanligt chips å godis, en riktig sönda kväll dä! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0