yours to hold

kunglig helg :)
i fredags gjorde ja iordning mat till mig och macke som kom hem ifrån sälen. Blev några glas vin till och vi satt å prata, kolla på gamla kort å allt innan det kom lite till folk:)
vaknade och drog iväg och köpte thaimat åt det innan vi stressa oss iväg till munket för att de derbyt mellan hagfors och munkfors, hagors vann såklart:p
Sen blev de hem till sörby, duscha och göra sig iordning till lagfesten som madde hade styrt.  Jag hade sjukt roligt och de tror ja de flesta hade, så de va lyckat:D
idag vaknade ja och de var super fint väder ute men tyvärr orkade inte min kropp gå ut.
Va meningen att ja skulle bli med markus till sälen också men blev så jävla krångligt så jag väntar innan ja drar mig upp dit :p
Nu är det en ganska kort skolvecka på g sen ärre rally och fest förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0