2010

2010 firades in i sunnemo med en hel drös med folk.
Förfest hemma hos saga sen drog jag vidare till ica fick mig mat oxfilé :)  och mer alkohol.
Sen drog vi iväg till sunnemo, jag had enog ganska kul ändå tror ja:)
Vid 2 halv 3 någon gång fick ja skjuts till sätter där ja skulle på efterfest, men när ja kom välkomnades jag av repliken: välkommen till helvetet. Tack men ja hade rätt kul ändå eftersom de lugnade ner sig.

Riktig bakis dag och ja ville bara hem, det tog ett tag men tillslut fick ja äntligen komma hem.
Riktigt roligt ändå innan eftersom när vi äntligen fick igång bilen såfick vi punka xd haha

Nu sitter ja här och har precis ätit köttgryta och mos, de satt jävligt gött i min tomma mage de, har inte orkat äta något idag ..

Jag har ett hemligt nyårslöfte också! Jag tror även att 2010 kan bli ett förjävla bra år!
Nu ska ja sätta mig och läsa igenom hela min blogg eftersom ja började skriva blogg för exakt ett år sen och de kan vara kul att se tillbaka vad man har gjort, det är faktist därför jag skriver eftersom ja aldrig kommer ihåg när någonting händer :) 

bild ifrån nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0