6 months

Gjorde som hon sa åt mig, tog mitt pick och pack och drog därifrån.
Blev en massa grejer igår när ja kom hit.
skolan idag med  4 timmars lång håltimme som gjorde att ja fick ont i huvudet å börja må dåligt:s  så drog hem med bussen, får bli en powernap snart så ja blir bättre, för ikväll vill ja träna!
Måste träna på prov också även glosor!  åh de tar aldrig slut.  Bara att härda. .

Visst menar man allt man säger för stunden men sen kan ilskan göra att man överdriver lite, jag menar allt jag har sagt och står för det. Men de kanske gick lite överstyr.  Men du började så jag tänker inte ge mig, de ska du veta!

Du måste finnas, du måste, hur kan du då överge mig? 
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting. Om du inte fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0