I like it

Medan ja väntar på att en av de drygaste människorna jag känner ska svara så drar jag ett snabbt inlägg :)
Träna dubbelt igår, roligt och välbehävligt. Efter de blev de sitta hela natten och läsa på geografin fast somna efter sisådär 30 min så kunde inte spec mycket när provet kom på bordet idag sista lektionen efter en lång och hård fredag. Magen har varit cp hela dagen, något är fel!  och de gör fruktansvärt ont kan knappt beskriva smärtan :o
Efter skolan så blev de kycklingtallrik på värmullen med emm, soff och ange de va jäkla gott, satt där ett bra tag innan ja drog mig till josse med en massa brudar.

Nu blir de sängen med täcket över sig och bara njuta av att de är helg som kommer bli bra!
Imorn drar jag och pappi på shopping i kd.

natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0